Sunday, January 31, 2010

wat a bad day in thaipusam =(

Posted by eMma at 9:17 PM
hurmm x tau mcm mana nak mulakan....
buts it really my bad day.....i cant accept it!!!

ermm mcm mana arr nak mulakan =/
k, citernya bermula pas aku blk keje ptg kemarin.....
then straightly i g queensbay fetch my fwens there......
then i ajak dia g mkn kat gurney drive mkn passembor lg pun dia tingin gak nak mkn laksa....
kita owg pun mkn la kat gurney 2 sampai la bf dia dtg ambik dia....
then per lg i blk sowg la......

k nak dijadikan citer i nak cpt sgt....then i try to find shortcut....
suddenly i salah jalan lak then i stuck kat tempat owg india dok thaipusam....
oh god!!!tuhan jer tau mcm mana perasaan i.....
i totally cant control my self......
diaowg marah gila kat i then diaowg ketuk pintu and tingkap i....

but thnks god lastly i'll be send one india guy tat help me out from there.....
thnks a lot raj....u save my life....really appricate it...
x tau nak ckp mcm mana perasaan i waktu 2.....
im totally fobia right now.....
i still x leh nak tgk owg indian.....im trying 2 bring back my spirit right now.....

pls pray 4 me guys......

2 comments on "wat a bad day in thaipusam =("

::A.Z.M.I.R.A:: on February 2, 2010 at 2:01 PM said...

hahaha..
wat suspen tajuk ang neh..
ingat apa td...
cena leh salah masuk yunk??
seb bek tak jadi apa..
adoiyai..
b carefull dear...
rindu kamu..
keja lek lok nah...

eMma on February 3, 2010 at 8:02 PM said...

babe tah la....wak2 2 tuhan jew tau mcm mana...
dlm otak cuma fikir 2 benda jer x mati kena rogol...huh rasa mcm allah bg mati then idup semula....sampai skrg fobia kowt =)
misss u dammm dammm much tooo

Post a Comment

Sunday, January 31, 2010

wat a bad day in thaipusam =(

hurmm x tau mcm mana nak mulakan....
buts it really my bad day.....i cant accept it!!!

ermm mcm mana arr nak mulakan =/
k, citernya bermula pas aku blk keje ptg kemarin.....
then straightly i g queensbay fetch my fwens there......
then i ajak dia g mkn kat gurney drive mkn passembor lg pun dia tingin gak nak mkn laksa....
kita owg pun mkn la kat gurney 2 sampai la bf dia dtg ambik dia....
then per lg i blk sowg la......

k nak dijadikan citer i nak cpt sgt....then i try to find shortcut....
suddenly i salah jalan lak then i stuck kat tempat owg india dok thaipusam....
oh god!!!tuhan jer tau mcm mana perasaan i.....
i totally cant control my self......
diaowg marah gila kat i then diaowg ketuk pintu and tingkap i....

but thnks god lastly i'll be send one india guy tat help me out from there.....
thnks a lot raj....u save my life....really appricate it...
x tau nak ckp mcm mana perasaan i waktu 2.....
im totally fobia right now.....
i still x leh nak tgk owg indian.....im trying 2 bring back my spirit right now.....

pls pray 4 me guys......

2 comments:

::A.Z.M.I.R.A:: said...

hahaha..
wat suspen tajuk ang neh..
ingat apa td...
cena leh salah masuk yunk??
seb bek tak jadi apa..
adoiyai..
b carefull dear...
rindu kamu..
keja lek lok nah...

eMma said...

babe tah la....wak2 2 tuhan jew tau mcm mana...
dlm otak cuma fikir 2 benda jer x mati kena rogol...huh rasa mcm allah bg mati then idup semula....sampai skrg fobia kowt =)
misss u dammm dammm much tooo

Post a Comment

 

have A look! Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal